You can't helt who you love..?

Godmorgon..
Tankespridd morgon, i väntan på arbetsdagen. Ångest, ren ångest. Jag ska gå om några minuter, sista sekunden. Sista tåget.

Den har bloggen har blivit jävligt negativ. Snart fyller jag år. Då tänkte jag börja lite mer seriöst. Än så länge får jag inte tag på studievägledaren, målet är fortfarande Fashion School i USA. Jag har bott där tidigare, Sverige är inte mitt hem. Det var bara något provosoriskt. Nu talar jag i gåtor som aldrig förr.

Ha en trevlig dag allihopa.



Nicklas, titta ordentligt på vad jag lämnade åt dig på skrivbordet.



PS familjen, nicklas och alla andra. jag önskar mig pengar, smycken, kläder, underkläder, en väska och en digitalkamera.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har väl bott mer och längre i sverige right?..

2008-01-21 @ 11:49:37
Postat av: Rebecca

Haha, det blir ingen digital kamera för dig söten. Du kan bara räkna med att du får Snäckan för en natt, nothing else! :)
Puss älskling!

2008-01-21 @ 16:00:36
URL: http://rebeccaalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0