Helvetes natt

Jag har försökt sova sen klockan nio då Nicklas och hans kompis åkte iväg för att dricka öl på en uteservering, då Nicklas fortfarande har semester. Men jag ska upp och jobba klockan 05:00, vid c:a 22 så klampar Nicklas + fem kompisar in och skriker "ÄR DET FEST ELLER?!" jag vart alldeles tokig av ilska!! Dem skulle låna toaletten och låna någon bok som jag har, fattade verkligen inte varför det var nödvändigt att klampa in här och skrika och tända lampor när jag upp FEM! Idioter, sen gick dem hem till någon granne för o spela spel och jag har inte kunnat sovit sen dess.. jag hatar verkligen o sova själv i denna jävla lägenhet, det går inte jag ligger och lyssnar efter varenda ljud, varenda bil.. jag måste ha lampor tända överallt och persiennerna så att man ser att någon är hemma, sen måste jag även ha tv:n på för att ska kunna slappna av och inte lyssna på alla ljud. Men jag är en sån människa som inte kan sova om det inte är absolut becksvart och knäpptyst runt omkring mig, och nu sitter jag här! Han är fortfarnade inte hemma, var tvungen att ringa för en timma sen o kolla att han fortfarande lever. Jag kan verkligen inte slappna av när han är ute och super och har sig, ännu mindre kan jag sova.

Jag var så jävla arg när dem utan hänsyn klampade in här när jag precis hade somnat så det gick ÄNNU sämre att somna om! Tycker han kan komma hem snart så jag får slappna av..

Kommentarer
Postat av: Carro

Det lät inte snällt. killar tänker sig verkligen inte för!



Hur gick det att jobba igår? Hur stort bor ni?



Kram

2008-07-31 @ 08:18:58
URL: http://curu.blogg.se/
Postat av: Michis

Svar:

Haha nej hon heter inte Fjun. Hon heter egentligen Therese men hon kallades för Gullefjun när hon var liten. Och sen jag var på semester med henne och hennes familj för många år sedan så fick jag det på huvudet då dem kallade henne det.

Gullefjun är lite långt så det har blivit Fjun.

Men Therese heter hon egentligen och nu tycker jag det låter konstigt att säga Tessan eller Tess. Haha.

Så nu vet du. Inget konstigt namn här inte, haha ;o)

2008-07-31 @ 09:29:12
URL: http://michaelaslife.blogg.se/
Postat av: Maria

Stackars dig Carro :(

Hoppas ändå att din dag har varit bra ändå?



Jag är så glad att min kille aldrig är ute och dricker, och är överallt. Då skulle jag också må dåligt.. får för mig att han skulle hitta nån annan då :S



Kram maria

2008-07-31 @ 15:33:39
URL: http://elinsmamma.blogg.se/
Postat av: cassie

Hejsan!

Allt bra med dig? :)

2008-07-31 @ 19:57:38
URL: http://ucanthandleit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0