Kläder

Nu ska ni andra mammor där ute få hjälpa mig med en sak, jag söker en bra och billig klädes affär som har relativt stort utbud av mamma kläder! Jag hittar ingenting på till ex H&M.. men det är också den enda jag hunnit kolla på! Jag funderar på om kanske Kappahl eller Lindex har lite mer? Ingen internet affär, då jag helst vill prova kläderna innan jag köper dem. Ge mig tips tips tips! :)

Jag skulle även vilja veta ifall några utav er provat "bumbo stolen" vore skoj att veta! Har hört att den är super bra.. men dock ganska dyr..

Till er som är nyfikna på hur långt jag är gången nu! Ni ser den där bebisen under min bild om ni trycker på texten så ändras den, så då kan ni se vilken vecka jag är i, hur många veckor som har gått och hur många dagar/veckor som är kvar! :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej Carro!



Hoppas att du inte har något mot att jag läser din blogg då och då, är så nyfiken på hur det går för dig. Det är fortfarande svårt för mig att fatta att du inte är 16 längre som när jag träffade dig. =D Jag önskar dig allt gott,ta hand om dig och magen i sommarvärmen och ha en jättefin semester. många kramar /Alexandra

2008-07-04 @ 21:46:23
URL: http://bestdeception.blogg.se/
Postat av: Lasse Lindberg

Hmm nu börjar du se ut som mej om magen.. men min e' bara tjock medans din innehåller en bebis.. Ja du kläder i denna värmen skulle man nog helst velat slippa.. Skulle nog vara så att man skulle flytta ner i havet istället.. Var i Lysekil å bada igår å Öckerö i förrgår, det var hmm det rätta elementet varma dagar kunde man konstatera.. Man var lessen att man behövde åka hem och hjälpa Alex å Kenny med deras flytt nere i Linköping.. Annars hade jag nog flyttat in hos havsdjuren ett tag.. Kram Lasse

2008-07-04 @ 23:02:45
Postat av: Michis

Svar:

vad gullig du är. kommer att följa dig så länge du skriver och få se hur du sen har det med lill plutten din.

kommer bli så kul!!!



Och jag har fått för mig att Åhlens city hade en massa mamma kläder. Eller så är det jag som är helt tom i huvudet och virrar bort mig. Men jag köpte i alla fall en jäkla massa klänningar och toppar någonstans. Måste varit där (?!)

2008-07-04 @ 23:43:45
URL: http://michaelaslife.blogg.se/
Postat av: Agnes

Hej du!

vet tyvärr inget bra ställe med mammakläder, vet bara att lindex ska helt sluta med sitt sortiment. så om du har tur kan du fynda nåt nu på rean!

kram!

2008-07-05 @ 17:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0