Snabba cash

Idag har varit världens sego dag, det började med att jag vaknade vid 7 tiden och inte kunde somna om sen låg jag och tittade på Djävulen Bär Prada som gick på Canal + ett tag. Sen var det bara att kasta ihop alla smutskläder vi hade och åka hem till Nicklas föräldrar som befinner sig på Teneriffa, vi skulle låna deras tvättmaskin, torktumlare och torkskåp och jag vet inte hur många maskiner jag har kört men det är fortfarande inte klart! Vi har sovit, vi har juffsat, vi har lagat mat och ätit och gjort allt möjligt. Jag har även legat och försökt ta mig igenom Snabba Cash, jag vet inte vad det är men jag fastnar aldrig riktigt för den. Jag tycker till ex att det är trist emellanåt och jag gillar nästan bara att läsa om JW och hans desperata försök att hitta sin syrra osv.. oh well nu är det bara några kapitel kvar sen är den slut!

Sen tänkte jag oxå fråga er, Hawaiian Tropic gör en sol olja som jag vill ha med mig till Mallis men jag har ingen aning om vart man kan köpa? Åhlens City? Hjälp mig :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns på parelle eller vad den heter i Farsta. Brevid H&M typ..

2008-07-14 @ 20:03:43
Postat av: Anonym

Det finns på Åhlens city och så finns det på en kosmetikaffär i kista galleria :)

2008-07-14 @ 20:51:09
Postat av: Marika

Åh den luktar super!,jag köpte min på mallorca :D

visste inte ens att dom säljer sånna här hehe trodde det var en turist grej! ha det toppen PUSS

2008-07-15 @ 10:35:58
Postat av: marie

Köp sån olja när du är utomlands istället. dom är mycket bättre än den dära tropica oljan

2008-07-15 @ 17:36:56
URL: http://mariiereling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0