Midsommarhelgen

Länge sen jag skrev nu, vi har varit bortresta! Varit ute på Yxland och firat midsommar om vart annat, nu blir det inte så mycket tid med bloggingen heller då jag jobbar heltid igen fram tills nästa vecka sen har jag en månads semester! Vi är hemma några dagar, sen åker vi iväg till Åland och hinner knappt komma hem och tvätta sen sätter vi oss på planet mot Alcudia, Mallorca! Ska bli underbart.. efter det jobbar jag bara en månad till ungefär sen är det dags att börja invänta bebisen!

På Onsdag är det vecka. 21 och jag ska verkligen försöka hinna slänga upp lite magbilder, nu har ju halva tiden gått! Så det går fort fram! Ni får ha det så bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Dålig uppdatering! host host

2008-06-24 @ 19:46:08
URL: http://rebeccaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0