Det håller i sig

Jag verkar varken bli bättre eller sämre, precis när jag vaknar så känner jag hur det svider i magen av hunger och så sätter jag mig upp och då börjar jag kallsvettas och känner hur jag helst av allt skulle vilja lägga mig på toalocket och spy. Men icke då, jag mår bara illa.. vecka in och vecka ut, ingenting kommer upp det är knappt att något kommer ner överhuvudtaget. Idag har jag tuggat på en hård brödkant, även fast jag var nästintill spy färdig så kände jag att jag var tvungen att få i mig någonting. Jag börjar tro att jag inbillar mig, att jag inte alls mår illa. Sen så kommer det igen, det svider, det dunkar. Jag hatar att vara illamående, jag vill vara fyra år igen o ligga på badrums mattan o gråta för att jag ogillar o spy så mycket, jag vill att mamma ska vara där o klappa mig på huvudet o säga att "det blir bra igen här får du lite loka" det hjälpte varje gång. Nu har jag testat allt, igår ringde jag vårdguiden, dem sa att jag kunde testa med åksjuktabletter jag skulle varit där 10 imorse men då kunde jag knappt röra mig, right about now skulle jag varit på väg ut till Saltsjöbaden för att träffa min mamma. Vet inte om jag känner för att spendera över en timme på först tunnelbanan och sen Saltsjöbanan för att sen vända o åka hem om någon timme inte när jag mår såhär. Nu ska jag sluta klaga o försöka sova lite.

Update:

Det blir ingen Saltsjöbaden för min del idag, istället ska jag och Nicklas som planerat sen länge till IKEA när han kommer hem från jobbet jag får försöka hålla mig i form tills dess.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kanske är Gravid ? :)

Eller så du kankse har fått en försenad vinterkräk sjukan..

Hoppas du blir bättre snart :)

2008-03-27 @ 13:38:50
Postat av: Marika

Gravid?

2008-03-27 @ 15:50:53
Postat av: Anonym

kanske gravid?

2008-05-16 @ 12:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0