No sight

Tog ett mycket mycket senare tåg idag, tänkte först ta tåget som går direkt efter de han sitter på men då tänkte jag att han kanske går av tunnelbanan då han ser att jag inte kliver på så jag tog ett tåg tjugo minuter senare istället det kändes bättre. Dock kom jag tio minuter sen till jobbet, men de fick dem tåla. Är rädd att om jag tar ett tidigare tåg att han tänker att han ska göra de oxå så att han väntar vid min station när jag kommer.. eller vad vet jag. Jag är nog bara paranoid. Ingen skymt av honom idag iallafall, vände mig minst hundra ggr när jag gick imorse.. var nästan säker på att jag skulle stöta på honom på vägen någonstans. Då går genom skogen så kändes de ännu mindre roligt, tack för alla fina kommentarer! Verkligen, det är klart att jag polisanmäler om detta beteende inte upphör, men utan bild eller några egentliga bevis blir de svårt.. jag får se vad jag hittar på!

Nu ska jag försöka hitta någonting o äta.. har bara ätit lite pasta, samt lite ostbågar när jag kom hem (shame on me) och citron vatten. Min älskling hade köpt de till mig idag tydligen, lilla hjärtat, jag har tjatat om att jag är sjukt sugen på citrus frukter i en vecka! Vet inte vad det är med mig, haha! Jag dricker minst en liter apelsin juice om dagen nu för tiden helt sjukt! Och nu pressad citron och vatten.. Sjukt sjukt! Återkommer lite senare!


Kommentarer
Postat av: zooty

finns här om du vill snacka lilla gumman!!!
vet hur du känner, vet hur obehagligt du tycker det är att gå ensam!
saknar dig vännen!
puss elli

2008-03-13 @ 23:01:25
URL: http://zooty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0