Slapparen

Jag och Nicklas kom precis hem från bion, vi var iväg och kikade på nya Rambo filmen. Jävlar vad blod, jävlar vad guns och jävlar vad de small. Den var faktiskt oväntat bra, även om jag var en utav dem få tjejerna i biografen haha! Satt mest och hoppade till, efter varje pang! Höhö! Melodifestival, YES Carola gick inte vidare. En riktig fröjd! Hennes dagar är över, hon kan leva gott på vad hon gjort men nu får hon lägga av. Den här "One Love" låten som hon sjöng tillsammans med Andreas var helt jävla världelös! Fy fan! Och Olas låt, jag vet inte.. om han någonsin lyckas komma med en låt som inte låter precis som alla hans andra blir jag förvånad. Caracola, hm.. lite för "14 år" för min smak. Sibel, jag gillade aldrig henne i Idol tyckte hon var skrikig och ful, men fyfan vilken pipa bruden har egentligen.. grymt! Även om låten inte är så mycket "schlager" så var den grym och hon var grym!

Älskling och jag lådsas slåss i sängen och nu har jag ont, synd om mig.. jag tror jag sitter här ett tag till, tills han lugnat ner sig!

(jag åt lite godis idag, och lite popcorn och drack lite sprit zero. men ibland får man, visst? bara lite.. ibland)

Kommentarer
Postat av: Marie

Bläää.. Sibel sööög. Hon kan ju inte sjunga..
Usch..

Hoppas du har haft en trevlig kväll..

God Natt

2008-03-08 @ 23:33:31
URL: http://Mariiereling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0