Aaaap trött!

Godmorgon allihopa! Igår jobbade jag fram till sju, sen grillade Nicklas men jag åt bara några ynka pommes frittes. Efter det la jag mig i sängen och kollade på WTC, någon som sett den? Och somnade ganska snabbt! Men nu är det en ny dag och jag jobbar så sköna tider som 11:30-15:00 så de blir förmodligen lite mer blogging idag! Min barnmorska ringde även igår och vi bokade in en tid för ultraljud, de blir den 17 juni kl 14:00 längtar tills jag dööör!! Jag vill kolla nu, även om jag redan kollat på bebisen än gång känns de inte tillräckligt med tanke på att den inte börjat sparka ännu vill man veta att den mår okej och att den finns där inne! Någon som känner igen sig? Jag får hålla mig en månad c:a iallafall :)

Jag ska gå och hämta lite frukost nu! Ni får ha en bra dag allihopa så skriver jag mer när jag jobbat färdigt! Tack ännu en gång för alla söta kommentarer!


Kommentarer
Postat av: cecilia

hahah! godmorgon, du får ha en trevlig dag nu rå ! ^

2008-05-21 @ 06:38:15
URL: http://cilaa.blogg.se
Postat av: Maria

Jag såg knyttet första ggn när jag va i vecka 5, sen i v 17 (Ul) och ytterligare en gång vid v 20. Man får aldrig nog! :D Och när man väl börjar känna sprattel s
å vet man att det finns nåt där :) Då är det värt att man har mått illa länge :P
När du väl börjar känna så ska man känna nåt varje dag. Annars ska man kontakta mvc/vårdguiden. Så det inte är nåt fel..

Ha en trevlig dag!

2008-05-21 @ 07:52:08
URL: http://elinsmamma.blogg.se
Postat av: Caroline

Kul att du är flitig o kommenterar, de uppskattas :D Ja men verkligen! Jag ligger verkligen o känner om ja inte kände någon spark här eller någon spark där men än så länge är ju allting inbillning. Jag försöker dock att inte gå omkring o oroa mig, men man kan ju inte hjälpa o oroa sig liiite! Ha en bra dag du med! Kram kram!

2008-05-21 @ 08:10:06
URL: http://myowndiary.blogg.se
Postat av: Carro

Jag vet hur du känner=) Man vill gärna veta vad som sker där inne. Tycker du har en jättebra blogg redan så fortsätt skriv som du gör:) Däremot har har jag frågat flera frågor utan att få svar och det är lite tråkigt...men men=) Ha en bra dag!

Kram

2008-05-21 @ 08:12:43
URL: http://carooolines.blogg.se
Postat av: Caroline

Oj! Det var inte alls meningen, fråga här igen så ska jag se till o svara, jag måste ha missat dem! :) Kram på dig!

2008-05-21 @ 08:46:48
URL: http://myowndiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0