Gårdagen

Såklart så blir ingenting som planerat, jag hade lovat en "recension" eller vad man ska säga på mig, min pojkvän och lite om mitt liv men vi åkte hemifrån strax efter det sista blogg inlägget och var inte hemma förns inatt. Igår var vi hemma hos Jimmy, med Denize, Matilda och massa annat roligt folk. Det började med att jag Jimmy och Nicklas åt på någon restaurang nära Jimmy för min del vart det oxfile med vitlökssmör, sallad och lite annat gott. Nicklas och Jimmy tröck i sig varsin pizza, efter det var jag tvungen att handla russin och dofilus. Min mage var som en uppsvälld ballong, jag spenderade nästan hela kvällen i Jimmys säng magen var stor som ett hus. Bebisen låg antagligen och tryckte mot mina tarmar, därav = ballong mage. Ursäkta, ni som är lite känsliga!

Det var menat att vi skulle följa med Denize o co ut, men med min mage var det inte ens att tänka på. Tråkigt med tanke på att jag hade planerat o vara med henne just den dagen, av olika anledningar.

Nu har jag nästan precis vaknat och hunnit få i mig lite frukost, tänkte göra mig någonting varmt o dricka magen känns mycket bättre idag efter nästan en hel natt på muggen. Förlåt igen.

Ikväll ska jag bara ägna mig åt min gubbe här hemma, försöka få honom o diska osv osv.. önska mig lycka till!
Kram på er! Så skiver jag lite senare!

Kommentarer
Postat av: jessie

grattis gumman !

2008-05-18 @ 20:47:32
URL: http://mamajay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0