Godmorgon alla trötta!

image240

Idag var jag uppe med tuppen 05:20, då behövde jag springa och kissa sen kunde jag inte somna om igen! Så jag har hunnit kolla på filmen "The break up" som gick på någon utav Canal + kanalerna, den är verkligen att rekommendera helt sjukt underhållande! Jag har hunnit diska, ladda ner det nyaste OTH avsnittet! Till de tänkte jag äta lite frukost.. skönt med lite sovmorgon hinner kanske med o starta en tvättmaskin innan jag går!

Ni får ha en bra dag! Blir nog inte så mycket blogging ikväll då N's kusins man fyller år! Massa tårta och annat gott som vanligt, jobbigt med stor släkt! Haha! Ni som frågat om "hemligheten" eller vad vi ska kalla det får svar imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0