Några dagar

Ingeting blir ju som man planerat nästan, anledningen till att jag haft fullt upp och inte hunnit skriva är för att på lördag fyller Nicklas år och vi ska även ha inflyttningsfest! Så det har varit en hel del körningar till IKEA osv osv! Så vi har inte varit hemma speciellt mycket idag ska vi tex till Älvsjö Bageri där dem gör fantastiska smörgåstårtor och tårtor och beställa till på lördag! Har inte riktigt bestämt oss för vilka tårtor de blir, så vi får åka dit o kika!

Sen har det ju varit morsdag oxå, vi åkte hem till Nicklas mamma först och grattade hon fick ett helt spa kit med massage kakor, och olika spa grejer hon kan pyssla med hemma. Efter det åkte vi till centrum och stor shoppade, Nicklas handlade vad det kändes som en miljard t-shirts och kalsonger. Jag kom hem med två mamma tröjor, ett par sjukt snygga skor från Bianco och även en hel kasse med grejer till min mamma på mors dag. Jag plockade ihop lite smått och gott till henne men som ändå slutade på 600:- så nu är jag bra pank!

Nu ska jag strax bege mig till tåget för att åka till jobbet, jag måste alltid åka en timma tidigare innan jag börjar så jag hinner äta lunch/frukost annars klarar jag INTE av dagen! Ni får ha en bra dag så lägger jag kanske upp bilder på vilka tårtor vi valde! Kram!

Kommentarer
Postat av: S

Skriv om vad som hänt!
Fota din mage!

2008-05-29 @ 12:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0