När man hade playahead

image253

Nicklas, Denize och jag! (nu kommer Denize hata mig)

En gång för mycket länge sen, jag var riktigt flitig på att logga in där kommer jag ihåg. Uppdaterade "profilen" minst en gång i halvtimmen, man liksom satt nästan på nålar hem från skolan för att raskt sno åt sig datan o logga in. Den tiden då man hade minst tjugo nya "gb inlägg" var gång man loggade in. Man kunde alla "häftiga" koder, som man använde till att sno andras "bakgrunds låtar" bland annat! Tur att den tiden är passe, det vart ju nästan en sjukdom det där! Lite som WOW, man satt timmar i streck och bara knappade på tangenterna man sökte "kisar" och man la upp halvdana bilder med alldeles för mycket fondation på läpparna, en bild där man inte ser mer än halva profilen på ansiktet och en ett stort tuperat hår. Eller varför inte favoriten uppifrån och ner i urringningen? Nu ska jag inte vara kritisk, alla måste få ha sin fjortisperiod. O det kan faktiskt vara ganska skoj i logga in där ibland, läsa "gamla gb inlägg" eller bara spana in "gamla mess" osv! Gamla bilder man egentligen skulle vilja radera. konstigt nog kan jag trots allt tjat o gnat om hur löjligt det är, inte radera mitt konto. Det känns liksom som en gammal bit av mig? Hur konstigt det än låter! Någon gång ska jag ta mig i kragen och även radera min gubbes playahead. När man börjar närma sig 23, då är de väl ganska dags att ge sig av från playahead träsket? Kanske kan muta honom med något. Oh well. Nu har jag alldeles för mycekt tid över, borde egentligen bädda. Plocka lite här hemma..

(här är jag c:a 14-15 år gammal)
Ingen som känner igen denna pose va?

Kommentarer
Postat av: Carro

Hehe okej=) det är lätt hänt. Hur kommer det sig att du fick göra två UL? Vi fick bara göra ett gratis och det i v.14 fick vi betala för. Vill ni veta om det blir en flicka eller pojke? Hur är det med illamåendet?

Ha en bra dag=)

Kram

2008-05-21 @ 08:54:49
URL: http://carooolines.blogg.se
Postat av: Caroline

Javisst =) Jag var väldigt osäker på min mens och den var ganska oregelbunden innan jag vart gravid så vi hade ingen aning om vilken vecka jag kunde vara därför fick vi göra ett VUL i v.14 för att kolla för säkerhetsskull =) Absolut! Det vill vi veta, vi tänkte försöka se om lill*n låter oss se nästa UL man vet ju inte, dem kan ju ligga o knipa annars =) Med illamående är det sådär, de kommer o går i vågor.. just idag mår jag lite bättre! Jag har inte spytt sen iförrigår så de känns bra! Kram på dig!

2008-05-21 @ 09:05:27
URL: http://myowndiary.blogg.se
Postat av: Denize

Jaaaa I hate you! mongobild :(

2008-05-21 @ 12:26:30
URL: http://denize.blogg.se
Postat av: Marika

Hej hej! :) jag blir så himlans sugen på att skaffa en liten själv när jag läser din blogg,kul att du skriver oftare! :)

2008-05-21 @ 14:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0