Take a bow



Godmorgon på er kära läsare! Nu sitter jag här med varm oboy, apelsin juice, vanilj yoghurt och lite nötter får se om jag får behålla de. Man kan ju hålla tummarna, efter sista inlägget igår låg jag mest och sov! Jag vaknade inte förns vid halvfem snåret då Nicklas kom hem så jag tänkte att jag kanske skulle laga lite mat, lagade spaghetti och köttfärssås men icke sa nicke. Jag fick nöja mig med saft och choklad pudding med grädde, även det fick jag nästan upp. Fy. Men nu till något roligare, jag kanske ska berätta lite om mig själv för er som har frågat. Caroline heter jag, fyller 20 år i vinter och blir även då mamma. Nicklas är pappan, vi bor tillsammans och har varit ett par sen 2005 i år blir det alltså tre år. Våra föräldrar reagerade positivt, min mamma är min bästa vän och har alltid varit stöttande till 100%! I sommras tog jag studenten och började jobba som service ansvarig på Mcdonalds inne i stan, i början var det mer tänkt som en tillfällighet då jag inte riktigt visste vad jag ville plugga vidare till. Det vet jag fortfarande inte, dock så har jag haft olika möten med min studievägledare och i april nästa år börjar jag plugga, dock på distans och vad vet jag som sagt inte ännu men det visar sig. Jag läste Hotell Restaurang - Entertainment linjen på gymnasiet vilket är en blandning av; matlagning, servering, stå i baren, sjunga, dansa och även en del teater. Gymnasiet var en jobbig tid i mitt liv, och är ni nyfikna på varför så finns det att läsa här: http://myowndiary.blogg.se/2007/october/i-himmlen.html efter det gick jag aldrig mycket i skolan, jag tappade helt suget. Så nu nästa April får jag börja med att plugga upp mina betyg, men det känns skönt att kunna göra det i min takt hemma och på distans. Sen får vi se vad jag väljer att plugga efter det, annars har jag bott mycket utomlands. Jag flyttade till Sverige för sex år sedan från Kalifornien, USA där jag bodde tillsammans med min familj tror det finns ett inlägg om min tid i USA oxå någonstans i bloggen dock hittar jag inte det nu. Innan USA bodde vi i Hollande då jag var c:a 6 år, jag är född i Sverige men har inte alltid bott här. Annars är jag en typisk, blond, blåögd svensk tjej som ofast alltid är glad, älskar att sjunga, dansa, inredning och shopping! Vet inte hur givande denna information var, har ni några frågor får ni gärna ställa dem :)

Nu ska jag kolla på OTH! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0