Just me and my son

Nu har Nicklas varit hemma med oss i tio dagar, och idag var hans första arbetsdag. Det kändes ganska konstigt, jag har blivit så van att han är hemma med oss och är där när jag vaknar. Men nu är det bara jag och William, våran första dag tillsammans bara vi. Nu är jag mammaledig på riktigt, vi har precis vaknat och jag har tänt massa ljus här för att få upp värmen lite vi har en lite rolig fastighetsägare han anser att man inte behöver ha varmt hemma för att han är en eskimo. Okej. William ligger här i sängen och pratar lite för sig själv, jag kollar på Madicken som går på tv. Min mamma kommer hit om en stund, egentligen skulle vi ta en lång promenad idag men det känns inte som att man vill ge sig ut med vagnen i snöstormen det får vänta.. eller så kanske vi tar en promenad iallafall? Vi får se, nu när jag inte är gravid längre vill jag ut och röra på mig så mycket som möjligt så jag blir av med dessa kilon. Även fast det känns som att William ammar bort mig, känner mig som en liten flicka med en bebis.

Mina infektioner har börjat ge sig, jag äter fortfarande dubbel antibiotika kur så jag är lagom vimsig och trött. Speciellt idag, mitt i natten någon gång mellan amnings tillfällena så spydde William! Hur mycket som helst! Det bara rann från hans kudde och ner på mig.. det var bara att kasta av alla örngott och försöka torka bort så mycket som möjligt! Jag bytte även body på honom och la honom i hans vagn istället, tog en vetekudde och värmde i micron först så han skulle ha det varmt o mysigt.

Imorgon ska vi alla tre iväg på Williams hörseltest på sjukhuset, hoppas det går bra! Nu ska jag lägga mig ner i sängen och mysa lite med William! Puss på er så länge!

Tack för alla gratulationer! Ni är för gulliga!

Älskar mina pojkar!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Myisgt det lät :)

2008-11-24 @ 12:51:12
URL: http://svanelands.blogg.se/
Postat av: Marie

Vi ses på onsdag hjärtat!!

2008-11-24 @ 14:50:15
URL: http://mariiereling.blogg.se/
Postat av: Louise Caroline

Vad skönt att infektionerna börjar ge sig.

Är William en snäll liten bebis? kan du inte lägga upp lite bilder? Skulle vara jättekul att se! :)

2008-11-25 @ 13:26:44
URL: http://l2008.blogg.se/
Postat av: Anonym

in med bilder! =)

2008-11-25 @ 19:42:50
Postat av: Anonym

hur går de för er?

kram

2008-11-28 @ 16:10:34
Postat av: Jennieli - Heidis mamma :)

Hej! Jag kollar din blogg dagligen och har gjort det i ett antal månader nu. Men du uppdaterar ju så sääääällan :( :( :( Jätte tråkigt vill ju se massa bilder och läsa hur det går för er!



Kram Jennieli

2008-12-01 @ 13:42:43
URL: http://jehw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0