En ganska tidig Söndagskväll

Gokväll!
Ledsen att det varit dåligt med uppdatering dem senaste dagarna, eller jag kanske ska säga nu i helgen. Vårat internet gav upp och ville inte ge med sig, så det har varit helt nere. Men nu verkar det fungera igen så jag kan uppdatera er lite om vad som hänt. I fredags gjorde jag och Nicklas ingenting speciellt vi var ganska trötta och tog det lugnt hemma framför tvn vi var och storhandlade och min mamma var här och fikade en stund. I lördags så gick vi upp tidigt och åkte ut till skogen för att plocka svamp. Vi kom hem med två kassar kantareller så nu vankas det kantarellstuvning och smörstekta kantareller för hela slanten! Mums! På lördagkvällen gick Nicklas ut på krogen, han ville göra det en sista gång nu innan William är här så jag åkte hem till Jimmy och Denize och mös framför tvn med dem och lilla Emilia. Stackarna var ur trötta så jag åkte hem strax efter tolv slaget..
Idag var vi iväg hos mina föräldrar och firat min lillebror som fyllde sex år, han var helt tokig och hoppade på Nicklas det första han gjorde när han såg presenten! Helt galen! Men det var mysigt att vara där lite, träffa mina små syskon osv. Och nu sitter jag här nyligen hemkommen från en fika med en journalist för Frida tidningen. Dem ska göra ett reportage om mig som ung och gravid. Imorgon bitti ska jag iväg tidigt och bli fotograferad, jag som inte är speciellt fotogenisk! Vi får hoppas att det går bra :)

Nu ska jag mysa lite med min cs nördiga pojkvän! Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Denize

Sluta säg att du inte är fotogenisk, du är skitsnygg... speciellt när du är tjock :D

2008-10-05 @ 22:32:47
URL: http://denize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0