Fotografering.. nu?!

Nu ska jag strax iväg och fotas, halleluja jag har knappt sovit inatt. Jag förstår inte vad problemet är, varför kan jag inte somna!? Jaja jag har en bebis i magen som far hej vilt men det har jag också haft i några månader nu så man tycker ju att jag borde vara tillräckligt utmattad någon gång för att somna ändå. Men jag ligger och tänker, och tänker och jaa.. tänker. Suck, har jag fixat allt till imorgon? Hur ska jag fixa iordning mig på morgonen för att hinna dit? Om jag tar ta de tåget hinner jag förbi Espresso House för en chailatte då? Bla bla bla.. haha helt onödigt tänkande som man lika bra kan ta dagen därpå. Hur som haver, nu ska jag bara sminka mig och sen är jag off. Undrar om jag inte ska ta en sväng förbi Mcdonalds innan jag åker hem och hälsa på lilla Denize och Sofia. Kanske, kanske inte.. det beror på om jag är döende trött när fotandet är slut! Men annars så!

Ni som är nyfikna angående reportaget i FRIDA tidningen, den bör vara ute och och tryckt om c:a 8 veckor. Så håll ut :)


Uppdatering, livet i magen:

Min graviditet - BF Tis 11 nov 2008
Uträkning utgår från dagens datum: Mån 6 okt 2008.
Din graviditet startade Ons 6 feb 2008.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Ons 20 feb 2008 (ägglossningen).
Du är på dag 244 av 280. (87,1%).
Du är i vecka 35.
Du har gått 34 fulla veckor och 5 fulla dagar (v34+5).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tis 11 nov 2008
Du har 36 dagar kvar till förlossning.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Inte långt kvar nu :)

2008-10-06 @ 10:42:30
URL: http://svanelands.blogg.se/
Postat av: Marie

ska du vara med i frida tidningen??

2008-10-06 @ 12:55:29
URL: http://mariiereling.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag fattar inte riktigt det här:

Din graviditet startade Ons 6 feb 2008.

Du blev gravid ungefär Ons 20 feb 2008 (ägglossningen).



Hur kan du ha blivit gravid efter att din graviditet startat? :P hajjar du vad det är jag inte riktigt hajjar ?



Hoppas allt går bra med bebisen :)

2008-10-15 @ 17:46:21
Postat av: Caroline

Frida: Hehe jag förstår! Det är svårt att förklara, men man räknar från att den "startade 6 feb" men egentligen blev jag "befruktad" den 20 februari då jag hade ägglossningen. Jätte komplicerat men man räknar ändå från första dagen efter mensen :) Kram!

2008-10-15 @ 18:25:58
URL: http://myowndiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0