Godkväll!

Ledsen att jag inte uppdaterat på ett tag, jag har varit lite nere. Bla så är jag mitt inne i en antibiotikakur för äggvita i urinen som provet visade, sen så har jag även bilhåleinflammation. Så jag har mest legat ner dem senaste dagarna, kul att det väller in kommentarer även när jag själv inte är aktiv här!

Denize var precis här vi har pratat och kollat på gamla OTH avsnitt samt kollat på Miami Ink, jag köpte hem lite blåbärs sorbe, citron/lakrits glass och lite godis. Aj min mage! Idag blir det en super sen middag, vi ska steka lite svamp och ha på toast. Hoppas det blir gott!

Nu ska jag hälla i mig en massa vatten och röja undan här hemma. Föressten, idag fick vi hämta vagnen så nu är allting färdigt och den är suuuper fin! Haha! Jag vill nästan lägga ett mjukisdjur i den och gå ut och gå! Men så kul ska vi inte ha här inte!

Ha en trevlig kväll, missa inte Se upp för dårarna kl 21 idag!

Kommentarer
Postat av: marina

Har letat efter din blogg jätte länge nu. Denize brukar ju skriva om dig så man blir så nyfiken, men för nån dag sen så hittade jag din blogg i denizes blogg, du hade skrivit en kommentar och märkte på en gång att det va du:p

Men hoppas du snart blir bättre iallafall och lycka till med bebisen som snart kommer(:;p

2008-10-12 @ 23:38:54
URL: http://marijnas.blogg.se/
Postat av: Carro

Skönt att du mår bättre och uppdaterar igen=)

Hihi ja snart så=) Sover du fortfarande dåligt? Mycket förvärkar?



Åh va mysigt att ni har fått hem vagnen! Kan du lägga upp bild på den? Ja det måste vi absolut göra:) SÅ kul att vi har fått kontakt tycker jag!



Igår va vi på kalas för både min kusin och pappa har fyllt år. Idag ska jag och Oliver ha en heldag för imorn ska han till sin pappa igen ;)



Vad har ni gjort?



Kram

2008-10-13 @ 06:37:32
URL: http://curu.blogg.se/
Postat av: Sarah

Åh ta bild på vagnen sen när du får tid :)

2008-10-13 @ 13:41:16
URL: http://svanelands.blogg.se/
Postat av: sss

tjänna! call me tomorrow yes? pöööööss sandriii

2008-10-13 @ 18:09:16
URL: http://steelneck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0