På morgonen

Jag vaknade för en dryga halvtimma sen, det är alltid iskallt i lägenheten på morgonen men resten av dagen/natten är det alltid super varmt så man inte kan andas haha. Förstår inte riktigt hur det hänger ihop, jaja. Jag släpade mig in i en super varm dusch och tänkte snart börja brygga lite kaffe för att komma igång. Jag ska iväg om en stund hem till en tjejkompis där vi ska laga pannkakor till frukost, som vi ska äta med vanilj glass och värma bär. Felicia kommer även förbi och smaskar med oss, likaså Denize men hon kommer inte förns på eftermiddagen då hon är super duktig och jobbar!

Nej, nu måste jag nog ta någonting i magen iallafall.. annars orkar jag aldrig ta mig till tåget. Magen skriiiiker!

Föressten,
Nu är det inte långt kvar hörrni, endast 28 dagar kvar! Imorgon går jag in i vecka 37. Igår var vi på MVC och vi fick fylla i förlossningsplanen, det kändes bra. Med lite tur så går jag inte över tiden för nu är jag så trött på denna tunga mage och kropp, men det brukar ju alltid bli tvärtom mot det jag skriver och hoppas på här.

Tur att jag har Carro att promenera med senare så vi får bort alla kilon! =)

Kommentarer
Postat av: Michis

Nu är det nära till att bebis kommer.

Han kan lika väl komma i morgon...



Spännande!!!!

2008-10-14 @ 10:01:49
URL: http://michaelaslife.blogg.se/
Postat av: N a t h a l i e

hur mycket har du gått upp ? du har bara fått en kula va, ? syns inget nån annanstanns..

2008-10-16 @ 09:06:15
URL: http://knolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0