Tisdag

Idag har jag varit iväg och fikat med Felicia och Liam, hon bjöd på god hemmagjord saffranskaka och så drack vi lite kaffe. Buspellen åt bönbiffar och skrek mamma stup i kvarten, haha!

Bilderna från helgen ligger i Nicklas mobil, dem kommer snart snart! =)

Update: Idag har inte varit den bästa dagen, jag har varit lite ledsen och min älskling har tagit hand om mig och kramat mig. Så därför jag varit lite frånvarande, och jag har inte orkat svara i telefon. Hur som helst, så blir man lite upp och ner pga av alla hormoner det är ganska vanligt så jag är inte döende. Hoppas det känns bättre imorgon, då kommer en gammal vän hit och äter lunch och bakar med mig det ska bli mysigt. På torsdag ska jag träffa min lilla Tina som jag saknat jätte mycket, sen ska vi till MVC och kolla bebisen.

21 dagar kvar nu..

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ska bli kul att se lite bilder på er :) Ha en bra kväll!

2008-10-21 @ 17:22:15
URL: http://svanelands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0