Dålig sömn

Godmorgon, eller någonting.. jag är så trött så ögonen går i kors men ändå kan jag inte somna jag ska försöka lägga mig i sängen med laptopen och kolla på någon film så jag slipper sitta här vid den stora datorn. Så svårt att sitta i en ordenligt stol med min stora mage, den är mest i vägen.

Jag brukar alltid vakna när Nicklas går upp vid 6, jag vet inte varför jag har gjort det sen vi blev tillsammans. När han låg inne i lumpen gick han upp fyra på morgonen, jag vaknade då med. Det var ett fåtal gånger jag inte gjorde det och det kändes så konstigt att vakna upp och så var han bara borta.. jag vill alltid säga hejdå!

Iallafall.. nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på GG, jag har fått lite frukost i mig så jag slipper ligga och må illa av att jag behöver äta någonting. Vi hade ingen mjölk hemma, så jag fick ta lite grädde i mitt te.. nu vill jag bara spy blä!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja gör det=) Älskar bebiskläder:)

Hahaha va bra att du också¨gillar det! Då va jag inte så knäpp som jag trodde,haha:)



Ja absolut! Va bra att du kan följa med ut fast du är gravid! Hade ni kul?

Hur känns det att vara hemma nu då?



Kram!

2008-09-15 @ 12:09:33
URL: http://curu.blogg.se/
Postat av: Annie

Vilket program brukar du använda för att ladda ner serier?

Har aldrig fått det att funka.

Fin blogg du har förresten.

Hoppas allt är bra och hoppas på svar:)

Kram

2008-09-16 @ 11:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0