Ensam kväll.. igen

Sitter här i min mörka lägenhet med lite tända ljus och äter middag alldeles själv, känns som att det börjar bli så alldeles för ofta. Så himla trist att laga mat och sätta sig själv vid matbordet och äta.. Nicklas är på innebandy match (som alltid) han spelar nämligen med två lag. Vi skulle ha fixat allting med lägenheten idag, men jag vet inte.. tydligen så var det ännu en match idag. Suck.

Annars har jag inte gjort mycket idag, imorse var jag och tittade på hans första match sen gick vi och åt lunch med några kompisar. Nu har jag djävulskt ont i halsen och det känns som att jag håller på att åka på en förkylning. Kul vore väl de? Nu ska jag fortsätta kolla på en utav mina favvo filmer, Erin Brockovitch. Se den! Om ni inte redan gjort de.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja man kan känna sig riktigt ensam ibland:( Man vill ju gå ut och göra något men kroppen orkar inte riktigt.

2008-09-29 @ 11:23:36
URL: http://curu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0