Fredag

Sjuk skönt det är att vara ledig, idag har jag sovit länge.. eller försökt iallafall hade sjukt mycket sammandragningar inatt så det var inte jätte mycket sömn men skönt att jag inte hade något jobb att hinna till så jag kunde ligga och dra mig i sängen en bra stund iallafall. Jag har även (i brist på annat) laddat ner en hel säsång av Gossip Girl, först när det kom ut tyckte jag det var alldeles för tjejigt och jag störde mig bara på hon som är själva "Gossip Girl" tyckte hon kunde skaffa sig ett eget liv haha! Jag får väl piiiina mig igenom skiten då tills nästa OTH och PB är ute, på tisdag på tisdag! Kan knappt vänta jag vill se nu! Hej serie nörd?

Just nu är det ett jävla bökande i min mage kan jag tala om! Undra om jag får sova någonting inatt, min lilla bebis där inne! Tycker du kan komma ut o böka istället :)

Nu är vi iallafall nyligen hemkommna från mina föräldrar, vi plockade upp min mami som hade varit borta två dagar på SPA (kurs) och åkte och handlade taco tillbehör och faijta tillbehör sen åt vi middag tillsammans det var jätte mysigt! Jag och Nicklas åkte även förbi Barnens Hus och hämtade en "baby box" som man fick om man registrerade sig på internet tror jag det var, det var länge sen jag gjorde de men den innehöll iallafall, en liten napp från märket MAM, en fin liten filt, massa Pampers New Born blöjor, en bitring/skallra, en dvd och lite annat pyssel.

Imorgon ska vi tydligen iväg på innebandy match, Nicklas ska spela sen kommer hans föräldrar hit och äter lunch och fikar dem hade tydligen handlat lite kläder till William också! Ska kul och se vad dem hittat för fint :) nu tänkte jag kolla vidare på GG och sen sovdags! Hoppas ni haft en bra fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0