Godermorgon!

Idag är en bra dag känner jag på mig, dock lite rastlös för jag har ingen aning om vad vi ska göra idag. Någon kille kommer hit alldeles strax och ska sätta in nya glas i våra fönster, så kallade A glas (pansarglas) med tanke på att vi bor på bottenvåningen kan det vara skönt med sånt. Istället för fula galler.

Nu har precis beställt en skötväska till vagnen jag satt och velade mellan två varianter antingen en GR8 skötväska eller en Skip Hop Duo Deluxe från USA. Det fick bli den sist nämnda, då jag läste flest positiva kommentarer angående den. Flest fack, får plats med mycket och man får med en mjukskötdyna osv. Den lät bra och den fick det bli. Ni hittar den http://www.skiphop.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=SH&Category_Code=DB&Product_Code=20000 där! (jag har fortfarande inte lärt mig det här med länkar jaja, får bli till en annan dag)

Nicklas och jag åt frukost i sängen och myste hela morgonen nu gör vi ingenting, eller han spelar cs och jag suckar över alla pengar som går åt. Dyrt dyrt med bebis.

Ha en bra fredag allesammans för det ska jag ha :)

Jag tänkte även ta lite bilder efter vi har fixat iordning ordentligt här i helgen, vi ska ju möblera om och hela fadderullan fixa det allra sista för William!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0