Godförmiddag!

Jag vaknade ganska tidigt idag runt 09:00 tiden men jag låg mest i sängen och kollade på serier innan jag orkade kliva upp, åt även min frukost där. Fil med osötad musli och lite varm osötad choklad. Inte konstigt att två kilo försvann bara sådär. Idag ska jag mest ta det lugnt, som vanligt. Skulle lunchat med Denize om jag hade haft pengar, lite tråkigt att sitta hemma istället men vad gör man inte.

Ska försöka få tag på henne och fråga om hon inte har lust att ta med sig Emilia hit en stund och äta mina bullar jag bakade igår, då kanske the little devil blir glader!

Nu har min älskling precis kommit hem från jobbet och sitter fast inne på toaletten, usch jag som ville duscha! Blä.. nej nu ska jag göra något vettigt!

V. 34 idag!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Ems

OJ vad tiden går fort, inte långt kvar nu=)

2008-09-24 @ 17:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0