Godmorgon i stugan!


Det är något helt sjukt med mig, jag har fått för mig att det är juletider. Det har pågått i några dagar nu och det släpper inte, jag vill julpyssla, äta julmat och eftersom vi nästan alltid har persiennerna ner dragna här hemma för att slippa "fönster tittare" som vi har här i området så tror jag att det är full snö storm där ute. Jag vill ha te med smak av jul, jag vill åka till London och julshoppa. Vad är det för fel? Jag har seriöst fått för mig att det ÄR jul. Jag funderade även på inatt när jag inte kunde sova om jag skulle ta med Nicklas på julmarknad.. man börjar ju undra. Nog om det.

Idag händer det inte speciellt mycket, Nicklas föräldrar kommer hit på förmiddagen och fikar och tar med sig Williams kläder så jag ska väl städa inför det. Sen har jag ingenting för mig, ska nog frossa i massa serier om inte någon vill göra mig sällskap? Denize har typ gått och gift sig och flyttat ihop med sin gubbe, så henne lär man aldrig se mer :( buhu!

Nu ska jag dricka med julete.. ni hör ju själva, och kolla på GG! Ha en trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Ems

Inte så långt kvar tills julen här, och när den kommer så går du runt med en barnvagn=)

2008-09-13 @ 11:00:10
Postat av: Denize

Du slipper inte mig, inte... vi ska ju tjocka oss ikväll :D

2008-09-13 @ 12:34:04
URL: http://denize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0