Helgen

Det har inte blivit mycket bloggande i helgen, igår var jag på middag hos min mormor det var jätte trevligt. Det serverades massa god mat, och min mammas nybakta bröd. Jag kom hem strax efter sju och efter det låg jag och Nicklas och kollade på tv sen somnade vi relativt tidigt. Sjuklingen är hemma idag från jobbet så han sitter här och spelar cs, jag har bytt gardiner och bytt lakan i sängen och plockat undan lite! Gjort hemmagjord pastasallad med Denize mammas recept på vinegrette, nu stinker jag vitlök för hela slanten! Haha!

Imorgon ska vi på andra föräldragruppsmötet, ska bli skoj! Förhoppningsvis får vi se film på förlossning denna gång osv. Denna vecka går jag in i vecka 34.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hehe kommentaren blev från anonym men fattade att det va du;)

Ja,samma här! Så sjukt jobbigt! Inatt låg jag vaken någon timme fast jag bara ville sova så gick det inte. Kanske kroppen som förbereder sig för att vara vaken första tiden eller nåt? Jag har gått och blivit sjuk också. Hostig och förkyld:( Hur är det själv?

ja så blir det nog:) Va också lugn med Oliver och sen när vattnet gick så fick jag panik,hehe.

Jag börjar bli lite nervös men vill mest att det ska vara över nu. Man orkar ju knappt röra sig;)

Jag jobber den här veckan och halva nästa vecka. Har du hört något från FK?



Kram

2008-09-23 @ 11:28:16
URL: http://curu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0