Igår i bilen

Spelade nästan alla min favvo party låtar på radion, och vi skjutsade in min bror som skulle ut på krogen. NU ÄR JAG FÄRDIG MED ATT VARA GRAVID, jag vill ha min bebis här!!! Sen vill jag fylla tjugo och ut och dansa på krogen!! Jag är en riktig dansmajja, fråga Denize. Jag är inte den som dricker, dem flesta gångerna jag är ute så dricker jag vatten! Mig hittar man inte i baren, utan på dansgolvet med en galen Denize och Matilda eller kanske Rebecca, och förmodligen en Marie som gör en "Monkan" haha!

Nu sitter jag här och lyssnar på Lady Gaga ft. Akon - Just Dance och jahapp, roligare än så får jag inte! Dansa dansa dansa, visst skulle jag kunna gå ut i min jätte mage. Men jag vill inte ha massa fulla armbågar och dylikt kastandes i min lilla mage, det gör delvis ont sen kommer jag säkert ramla i mina höga klackar och det vill jag inte.

Ha det så kul ikväll älskling du som ska ut!!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

åååh vad ja kommer ihåg alla tider när vi var ute och gjorde stan vild!!

2008-09-13 @ 19:59:07
URL: http://mariiereling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0