Jag är hungrig!

Dagen bara svept förbi, jag har hunnit städa, vika tvätt och tvätta våran vita dumma badrumsmatta som aldrig vill vara ren mer än någon dag. Fy farao, Nicklas ska tydligen iväg och äta middag hos sina föräldrar innan träningen.. så va fasen ska jag äta? Vi har absolut nada, storhandla kanske inte känns så smart på lilla Coop som ligger här brevid. Men vad gör man inte.

Fick även hem en bok jag beställt iförrigår, A piece of cake med Leila från Leila bakar. Gudomliga recept, min bror fyller arton i helgen och jag har lovat mamma att baka lite cupcakes jag kan ta med. Hittade massor med smaskiga recept som jag även tror finns publicerade lite längre ner på bloggen. Får väl luska lite i den och se om jag bakar någonting redan ikväll.

Någon som har bra filmtips? Jag får bunkra upp vid datorn ikväll som vanligt med god mat och bra filmer. Så ge mig tips!


Kommentarer
Postat av: Madelene

Boken är superbra, köpte nyss hem den också. och jag måste säga att cupcakesen är så supergoda så man dör :D

lycka till!

2008-09-03 @ 22:51:22
URL: http://maddizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0