Lite sent kanske



Men jag tänkte iallafall gratta min bror som fyllde arton stora år igår! Grattis! Jag pratade med honom några minuter i telefon han är inte så pratig utav sig, speciellt inte med sin syster eller sin mamma haha! Man blir väl så när man är tonårs kille? :)

Godmorgon iallafall! Jag sitter här och njuter av blackcurrant te och lite yoghurt har några mackor i ugnen som jag väntar på ska bli färdiga sen måste jag sätta igång o göra iordning mig om jag ska hinna till mitt "underbara" arbete.. tänkte kolla i brevlådan lite senare och se om försäkringskassan har lyckats hört av sig, men det tror jag icke! Nu ska jag kolla lite på Gilmore Girls, i brist på annat att titta på! Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Daphne Doggy



ja, det var verkligen i brist : ) Gilmore girls :)



X C





http://blondinandthecity.webblogg.se

2008-09-05 @ 12:07:12
URL: http://blondinandthecity.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0