Serie kväll



(tjejen som spelar Blair i serien är hon längst till vänster och jag tycker hon är gudomligt vacker, håller ni inte med?)


Alltid lika mysigt, nu tänkte jag koka mig ett kopp kaffe och sätta mig och fortsätta titta. Jag har snart kommit ikapp och kollat klart på hela första och början på säsång två av Gossip Girl. Nu ska jag fortsätta med det nya avsnittet och slutligen, One Tree Hill och sist Prison Break. Ha en trevlig tisdagkväll allesammans!

För er som är intresserade av bebisen i magen, besöket hos MVC gick bra William ligger precis jämt på kurvan hela tiden. Hans hjärta lät bra och även mitt blodtryck var bra. Skönt att veta, dock ska jag försöka hålla ner på sockret (om man får högt blodsocker kan de betyda att bebisen blir onödigt stor) det behöver inte hända, men det kan hända. Så nu ska jag försöka vara så gott som sockerfri tills nästa besök om två veckor. Om tre veckor ska jag även dit för att kolla om jag börjat bilda antikroppar (ett sista test) med tanke på att min blodgrupp är RH negativ.

Kommentarer
Postat av: Carro

Jo hon är jätte söt!



Skönt att det gick bra på MVC. Visst ser man fram emot varje besök så man får höra hjärtat och se att alla värden är bra=)

Hade du högt socker? Vad låg det på?



Kramar!

2008-09-17 @ 11:43:30
URL: http://curu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0