Serietisdagen!

Äntligen är det tisdag! Så jag har längtat, även om jag fick tvinga upp mig själv tjugo över sex imorse för att vi skulle hinna iväg till föräldragruppen vi har på tisdagar. Idag fick vi se en förlossningsfilm och det kändes skönt, dock vart ja lite ångest laddad inför det där jävla värkarbetet. Att man ska behöva genomgå det där och så LÄNGE. Det kan ju ta flera dygn om så skulle vilja.. stackars Nicklas vad han kommer få kämpa med mig. Och stackars lilla mig.. känner mig så liten när jag tittar på sånt där, kommer känna mig så svaaag. Min mami och min älskling kommer iallafall vara med mig så det kommer gå bra, än så länge är jag inte nervös bara lite fundersam över värkarbetet. Men det ska vi klara tillsammans vi tre!

Nu är vi hemma igen och har ätit biff stroganoff med ris och jag tog även pastasallads resterna från igår med min goda dressing! Idag ska vi inte göra mycket, jag är helt slut nästan efter att ha gått upp så tidigt och det var inte många timmars sömn i natt vill jag tala om. William har karate tävlingar i magen, eller så dansar han jag vettefan vad han pysslar med men helt tokig är han.

Jag vägde mig hos BM idag föressten, har gått ner nästan två kg. Hm.. hon sa att det inte var någon fara och det känns lite "skönt" för min del för jag vill inte bli större, vill inte ha massa bristningar vore ju skoj att kunna få vara utan. *ta i trä*

Ha de bra, ska koka lite te nu!

Kommentarer
Postat av: N a t h a l i e

tror du ? ah kanske.. har nästan sån färg nu men ja e så inställt på att bara få brun :)

hur mår du o bebben då ?

2008-09-23 @ 13:02:27
URL: http://knolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0