Släkten är värst

Jag har inte skrivit på nästan hela helgen, det har varit fullt upp. Igår var jag och kollade på Nicklas innebandy match med hans kusiner och var även och shoppade lite i centrum. Jag fyndade en riktigt fin kaffe mugg man kan ha med sig överallt, och två nagellack. Nu när jag inte jobbar kan jag ha sånt! Wie!

Igår var vi även på lite små fest hemma hos Johan och Emelie, mycket trevligt dock suger det att festa när man är gravid. Och jag är sjukligt trött på min stora feta mage, samt allt vatten i kroppen som resulterar i att jag har ytterst FÅ plagg att använda. Jag orkar inte kämpa i mig mina mini jeans jag hade förut, då kan jag inte andas på hela kvällen och får ont i magen och måste åka hem. Så jag satt och drack ramlösa, alla andra blandade rosa panthern och alla möjliga drinkar. Hade ju varit roligt om jag fick dricka cola, men med tanke på att mitt blodsocker var så högt sist får jag nöja mig med vatten. Halleluja. Mina föräldrar kommer och hämtar upp mig snart och vi ska till min mormor och morfar för mina kusiner från USA är här, Nicklas har blivit mystiskt sjuk (?) varför är jag inte förvånad.. "ont i halsen" kan de vara ett annat ord för bakfull? Så länge jag inte kommer hem från mormor och han är iväg och träffar kompisar så får jag väl lita på vad han säger. Tänkte ta med en matlåda till honom därifrån iallafall, min mormor lagar grym mat!

Nu ska jag börja sminka mig och försöka få bukt på mitt äckliga hår. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0