Sötnosar!


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja jag förstår det:) Du får hitta på något att sysselsätta dig med:) Jag jobber sista dagen den 1 oktober. Jag brukar alltid få städryck och rensa igenom garderober och skåp mm när jag är ledig, Så man får tiden att gå:)



Haha nee precis:) Kan vi åka till xist tillsammans också:) Fast får ju inte gå dit så länge till:( Har iofs inte varit där på flera år men gick dit ibland när oliver var bebis.



Ja, Jag träffade Jessie och Elina för några dagar sen när dom var o hälsade på på vårat jobb och då hade hon sett att vi hade pratat och sa att hon kände dig:D glömde bort att fråga dig om det:) Världen är allt bra liten ibland;)



Känns så skönt att prata med någon annan som är gravid:) Vad tyckte din familj när du blev gravid?



Kramar!

2008-09-13 @ 14:53:19
URL: http://curu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0