Tonight


Idag var en ganska hektiskt dag, jag gick upp vid 09:00 och gjorde mig klar för att träffa Dezzi en gammal tjejkompis jag inte träffat på länge, hon jobbar här i närheten av där jag bor så vi sprang för att snacka lite på hennes lunch. Sen hem igen och äta lunch, in till stan till mitt jobb för att tömma skåp och lämna nycklar och service kort. Det kändes lite konstigt, jag har ändå jobbat där över ett år.. oh well! Pratade lite med min snälla chef Linda (icke den andra) och sen gick jag för att möta upp Denize efter första dagen på jobbet för henne! Det hade gått jättebra, skönt att höra! Skönt att det löste sig med både boende och jobb för henne tillslut! Sen gick vi vidare till Åhlens för att desperat försöka hitta spetstrumpbyxor eller leggings, no luck. Dock hittade jag ett par liknande strumpbyxor i typ "spets" så jag köpte två stycken ett par stora jävlar som jag kan ha nu och ett par 36:or som jag kan ha sen när jag bantat ner mig efter bebisen! Tex på julafton med lite tur! Sen satte vi oss på gamla hederliga Bellamans Cafe och åt lite sallad och pratade, dem har fruktansvärt goda (och dyra) pastasallader där! Kan verkligen rekommendera!

Vidare till Yves Rocher som tydligen hade 50% på hela butiken för medlemmar, why not. Jag kom hem med en kokos parfym, en ansiktskräm och handkräm. Jag som jämt måste springa på toaletten kan behöva lite handkräm då mina händer torkar ut av allt tvättande! Haha!

Nu ska jag försöka koncentrera mig på mina serier som jag aldrig hinner se färdigt för jag kommer på tusen andra grejer jag kan göra! Haha!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jaha är det socker i den? Då borde dom ju inte få skriva så?

Hehe ja det skulle va mys! Kul med en av varje också:) Fast alla tester jag gör på internet säger att det är en pojke:) Så vi får se. spännande:) Har du gjort några tester?



Ja fråga nästa gång:) Dom säger ju att är det en pojke så brukar hjärtljuden ligga under 140 slag/min. min bebis ligger mellan 144-150 slag/min =) men det kan ju vara en myt också.

Haha det hade jag tänkt att fråga dig!

Jag vet inte heller hur man gör det? Måste ringa och fråga dom sen.



Åh det låter kul=) det är roligare när man har något att göra så tiden går fortare.



Vet inte riktigt vad vi ska göra i helgen. Vi har ju båda´barnen så nåt roligt ska vi försöka hitta på. Sover du fortfarande dåligt? tycker det blir värre och värre!



Om du vill att fk ska skynda på med pengarna så du får dom den här månaden så kan du ringa dom. Jag fick ringa för att jag skulle få mina sjukskrivningspengar den här månaden och hon kunde inte garantera nåt men ringer man så skriver dom en notis om att det är brådskande. Man har ju räkningar o så liksom.



Kram

2008-09-18 @ 11:38:36
URL: http://curu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0