Here's my shining song

Sitter ute i Saltsjöbaden hos mina föräldrar, vad är det för väder ute?! Jag är helt överlyckling, eller nästan.. bortsett från att jag inte sovit så bra inatt. Sen tyckte William att det var dags att stiga upp 05:30, oh well! Nu sitter busungen och hoppar i mitt knä till en utav mina favorit låtar!



Idag ska vi till Skansen med Caroline och Colin, perfekt väder för de! Ikväll är det party! Skoj! Imorgon ska vi kolla på en massa lägenheter, håll tummarna för att vi hittar någon!

Puss på er

JAG SAKNAR USA, I'm coming home?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Är du från Saltsjöbaden från början? : )

2009-05-13 @ 19:13:30
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0