Goddag!

Serietisdag idag! Woho! Jag bäddade ner mig och min skrutt i sängen med frukost och massa tända ljus runt omkring i lägenheten det var riktigt mysigt! Jag älskar mina tisdagar! Har ni några tips på några bra serier, några jag borde se? Jag har aldrig gillat Sex and the City eller Greys Anatomy så dem behöver ni inte tipsa om :) dem jag har sett är bla, OTH, Prison Break, Gossip Girl, jag började kolla Heroes men sen flyttade jag och formaterade om datorn så allting försvann.. kanske läge att ladda ner igen? Sen älskar jag även Gilmore Girls men det orkar jag inte streck titta på, det är för mycket tillslut!

Hur som helst, igår tog jag en lång promenad på 7km med vagnen! Ni kan ju gissa om jag har träningsvärk idag, jag kan knappt gå! Rumpan gör svin ont! Skönt att det tog lite :) efter det åkte jag hem till mamma och vi bakade sirapslimpa ala Leila Lindholm och gjorde kyckling, tomat, och lins soppa! Mums!

Imorgon hade jag tänkt åka och hälsa på min sjukling Denize, ta med mig något gott och ta hand om henne! Stackarn har så ont! Får åka ut iallafall och laga mat osv till henne :)

Nu ska jag fortsätta med min mat här hemma så jag får i mig någon lunch någon gång! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag har också mina tisdagsserie-dagar ;)



men kolla gärna på True Blood, skitbra serie, Brothers and sisters, nya CSI... :)

2009-02-03 @ 13:28:41
URL: http://saberi.blogg.se/
Postat av: Malin

Supernatural är bra =)

2009-02-03 @ 15:15:36
URL: http://smuffen.blogg.se/
Postat av: hejhopp

nej nej, de absolut bästa serierna är DEXTER och NIP/TUCK! jag lovar, jag är helt frälst <3

2009-02-03 @ 19:09:04
Postat av: Judit

Vad härligt det måste vara med barnvagns promenader.. och jobbigare givetvis också! Skönt med träningsvärk iallafall "då vet man att man gjort något" haha!

2009-02-03 @ 19:12:49
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Mikaela

How I Met your mother på Gossip girl och One tree hill och din serietisdag kommer vara fulländad prcis som min! :)

kram på dig och din underbart söta son!

2009-02-04 @ 23:11:48
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: Josefine

En serie jag kan tipsa om är One Tree Hill. En helt underbar serie där det inte gör något om du missar ett avsnitt här och där! Den är super och jag kan varna, man blir beroende! Och till skillnad från många serier spolar de då och då fram ett par år så¨man fick se hur det gick för som senare i livet osv :-D



Jättesöt liten son du har:)



Kramar Josefine

2009-02-04 @ 23:53:47
URL: http://astoryaboutmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0