Lilla familjen



Bjuder för ovanlighetensskull på en bild på oss alla tre, ni får ursäkta mitt lilla fejs. Men där har vi den nakna sanningen iallafall :) men min älsklings pojke är lika fin som alltid! Eller jag får väl ta och skriva mina älsklings pojkAR!

Idag har vi varit och hämtat Denize från SÖS, stackaren! Jag lagade iallafall mat till henne och gav henne glass med massa maränger, eller det kanske var maränger med glass iofs! Haha! Inklusive en massa sås, nu har jag ätit en stor tallrik fil med massa nyttigheter, bla linfrön solrosfrön osv! Samt ett stort glas juice och massa hembakt bröd! Tjockisen liksom, spelar ingen roll hur mycket jag än äter nu för tiden jag blir bara smalare o smalare.. jag har gått ner alla mina 25+ jag gick upp under graviditeten och är nästan smalare än innan snart! Jag försvinner! Tur att jag börjar träna på onsdag så jag får tillbaka mina muskler iallafall :)


Kommentarer
Postat av: Judit

VAD söta ni är! Vad kul att se ett foto på er alla tre :)





Och ja, det är bra att amma ju! Det tar ju jätte mycket kalorier på det.. så man kan dessutom äta onyttigheter :P Skönt att redan nu gått ner allt ändå!!

2009-02-09 @ 21:14:02
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Johanna

Så söta bilder. riktigt gullig william är :D..

2009-02-09 @ 21:47:32
URL: http://lindich.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte fina ni är!

2009-02-10 @ 08:10:10
Postat av: Anonym

Gud vad ni är fina! Jag har ju inte hunnit träffa er än, skulle verkligen vilja göra de! De får väl bli när Denize blivit frisk så kan både hon och jag komma och hälsa på :) skulle vara kul att träffa lillplutten. Sköt om dig och ha de underbart med familjen. puss och kram

2009-02-10 @ 18:48:07
Postat av: elli

världens sötaste lilla familj!!!

2009-02-13 @ 21:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0