Dagarna bara går!

I helgen tog vi det ganska lugnt, jag har mest suttit som gjuten framför min bok som den bokmal jag är och läst. Sen var vi hemma hos svärföräldrarna en snabbis eftersom jag behövde hjälp att sy om en klänning jag ska ha på mig nästa helg när jag fyller 20! Så min svärmor ska hjälpa mig med de, hoppas de går bra! Jag tänkte inte på att jag har mjölktuttar när jag beställde den, jag brukar alltid ha S som strl men den gick inte riktigt över tuttarna den här gången. Fan. Men de löser vi fort med lite nål o tråd!

Idag gick jag även och köpte mig Dove's brun utan sol känner att jag behöver ha lite färg nu innan jag fyller år, kan inte gå runt som ett spöke i den där fina klänningen! Nu i veckan eller veckan därpå ska jag förbi SATS där jag ska börja träna, ska bli så himla skönt! Dem har barnpassning från och med att barnen är tre månader vilket känns jättebra, jag vet att dem är duktiga och skönt att inte vara beroende av att Nicklas är hemma och ser efter William bara för att jag ska komma iväg o träna någon timma. Känner att jag behöver träna efter att ha varit gravid, kroppen är inte lika snärt och smidig som den var innan men konstigt vore väl annars. Sen hoppas vi på att få träffa lilla Colin och Caroline mer i veckan! Så roligt att vi träffat dem! Pojkarna är ju nästan precis jämngamla! Skiljer endast tre veckor =)

Nu ligger jag i sängen och William ligger här brevid mig sötnosen och sover, vi köpte Semper dropparna och just nu känns det faktiskt som att dem har hjälpt. Men jag ska väl inte säga de ännu, han vaknar väl säkert o har ont då bara för de. Vi får hålla tummarna för att mitt hjärta inte får ont mer ikväll iallafall, brukar hjälpa honom genom att ge honom "spädbarnsmassage" om dagarna i förebyggande syfte. Nej, nu ska jag byta kanal och bädda ner mig i väntan på min älskling som är och tränar. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej vännen!

Ja det va skönt att han slapp feber:)

Funkade semperdropparna? imorn har jag inga planer:) Promenad låter jätte bra. Vart och när vill du mötas?=)

kramar!

2009-01-21 @ 11:00:48
URL: http://curu.blogg.se/
Postat av: Judit

Åh vad härligt att ha en bok som får en att fastna sådär! Vilken bok är det?



Och va skönt att kunna lämna bebisen under ett träningspass så "pass tidigt i åldern".. Jag själv som sökt jobb i somras, just som barnpassare som sats men troddde det var kanske från ett halvår eller så. Men nu när jag tänker efter att man kan ju höra de ropa "Bebis nr 2 behöver sin mamma" under pass så de kan ju vara yngre för det... Hoppas det löser sig bra för er så :)

2009-01-21 @ 16:33:58
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0