Fredag!

Nu var det verkligen sjukt länge sen jag skev här, lite tråkigt! Eller kanske inte, jag är nämligen nästan aldrig hemma på dagarna jag ser alltid till att ha någonting o göra jag blev så trött på att sitta hemma och bara städa och putsa när jag var gravid dem sista två månaderna och inte jobbade! Vi träffar vänner, gamla som nya! Vi går på promenader umgås med mina syskon och mina föräldrar osvosv! När Nicklas är hemma, vilket inte alltid är så ofta, så försöker vi se till att hitta på saker tillsammans annars blir det lätt att den ena sitter vid tvn med William och den andre vid datorn och oj vad social man kände sig då!

Nu är Nicklas i duschen och William ligger och sover, vi ska snart in till Medborgarplatsen till en nyöppnad krog som heter OjOjOj en vän till oss är huvudansvarig och vi tänkte åka dit och kolla läget! Sitter mest o väntar på att Nicklas ska bli färdig så jag får smita in dig o sminka mig lite!

William är nu två månader, shit va tiden går! Det känns som de var nyss jag låg inne på förlossningen.. han är verkligen världens snällaste lilla bebis han är så nöjd med tillvaron, jag lägger honom på mage på antingen vår stora säng (nej han ramlar inte ner jag ser till att lägga kuddar vid sidorna och sitter och tittar på honom hela tiden) eller på golvet med massa leksaker så han kan ligga där och titta och då är han nöjd! Jätte skönt, han säger bara till när han är hungrig eller om det behövs ett blöjbyte (oftast) det är klart att han har sina små griniga stunder också.. som på kvällarna då vill han bara gosa och snutta =) myspojken!

Den 12:e ska vi till läkaren, väga, mäta, antar att han/hon ska kolla reflexer osv! Jag gissar på att William väger lite mindre än 7 kg, min knubbis!! Nej nu måste jag sätta fart på min man!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Michis

Ojojoj stora killen då ju!

2009-01-09 @ 15:36:59
URL: http://michaelaslife.blogg.se/
Postat av: Judit

"Åh ett till" haha.. men förstår verkligen det där med tiden, att finna den. Men min kille jobbar mycket i omgångar och då finner man ju en del tid. Men vilken tur att ändå kunna fylla schemat under vardagar då det känns som om alla jobbar jämt :P





Ska ni ha med er William till "invigningen"? Eller blir det barnvakt för första gången?

2009-01-09 @ 17:01:52
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Monica o baby felice

ja han väger nog mycket mindreän 7 kg . Felice är nu 9 månader och väger 8,7 :P

2009-01-09 @ 19:04:02
URL: http://moncans.blogg.se/
Postat av: Danielle

Hej tjejen! Kul att se att du uppdaterar! Undrar ju hur ni har det! Låter jättemysigt!

Kom o hälsa på någon dag!

Kraam

2009-01-10 @ 01:32:41
URL: http://daniellelowdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0