Gårdagen



Kolla hans fina finger!

Igår träffade vid Carro och Colin, det var hur mysigt som helst!! Ni får se bilder när jag fått dem av Carro, annars kan ni besöka hennes blogg http://curu.blogg.se vi fikade två gånger (mums) sen fick vi en hudlektion av en tjej som jobbade på Clinique mycket lärorikt, synd att jag inte har råd att lägga ut 700:- på hudvårdsprodukter! Det hade jag mer än gärna gjort annars.. bli inte arg nu älskling!!

Idag skulle vi spenderat en hel dag inne i stan med Tina, men eftersom William varit orolig magen mycket på senaste tiden och skrikit hysteriskt har vi knappt sovit någonting i natt varken han eller jag så det kändes som att vi behövde åka hem och vila efter vi varit på efterkontrollen på MVC imorse vid 10 tiden. Allt såg bra ut så nu kör vi! Skämt åsido, jag känner mig fortfarande ganska öm efter stygnen konstigt nog..

Någon som har provat Semper magdroppar mot småbarns kolik? Fick höra av Carro igår att dem var jättebra nämligen, så jag tänkte springa och köpa dem nu när barnbidraget kommer och se om de hjälper lite mot hans onda lilla mage.. stackarn, han spänner hela kroppen och blir illröd så ont har han.. lilla hjärtat!

Annars är allting bra här, jag ska försöka lägga över lite bilder jag har från min mobil! Försökte imorse men det gick inge vidare.. får hoppas att William tycker sitt babygym är roligt en stund till så kan jag försöka nu igen.. återkommer lite senare! Hoppas ni haft en bra dag, roligt att ni fortfarande kikar förbi trots att uppdateringen inte alltid är den bästa! Tack för era fina kommentarer! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Semper magdroppar är något jag verkligen rekommenderar! Använde till min dotter och det hjälpte verkligen. =)

2009-01-16 @ 16:52:52
URL: http://annchar.blogg.se/
Postat av: Sophie

Jag rekommenderar dom inte, eller värt att pröva men dom hjälpte inte ett dugg. Dom funkar ju bara om barnet är känsligt mot laktosprodukter, mot själva gaserna i magen ska minifom vara bättre men jag tyckte inte att det heller hjälpte haha. Något som däremot hjälpte riktigt bra var kolikmassage, hon pruttade alltid hur mycket som helst under tiden (speciellt när man trycker upp benen mot magen) och blev riktigt lugn efter det.



http://www.sjukvardsradgivningen.se/artikel.asp?CategoryID=32840

2009-01-16 @ 18:37:04
Postat av: Carro

Hej gumman=) Tack för igår!!Det va jätte mysigt! Nej det behöver inte alls handla om laktos och det är inte därför man ger dom. sök på google:)då kan du hitta sidor där det står massor om det:)



kramar!

2009-01-16 @ 19:18:33
URL: http://curu.blogg.se/
Postat av: Judit

Åh vilken gullig bild :) Blir så sugen på att skaffa mig en egen.. liten plutt!

2009-01-17 @ 13:21:54
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej gumms =)



Ja det va verkligen hemskt=( Har aldrig hört honom skrika sådär:(

Nu verkar han helt ok. Lite gnälligare än vanligt men verkar klara sig från feber iallafall=)

Hur mår ni?

Ja det vill jag jätte gärna:D Kollade öppetider och på måndagar (nu minns jag inte exakt vilken tid) Men då iallafall så va det öppen förskola för barn 0-6 mån=) Det låter väl bra?Vad har ni haft för er?



Kramar!

2009-01-19 @ 20:38:56
URL: http://curu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0