Härliga sommardagar!









Hur härligt väder har det inte varit?!! Igår åkte jag och William ner tidigt tidigt till Nynäshamn till Emilia och Denize. Vi spenderade hela dagen och eftermiddagen på stranden och badade och mös. William tyckte inte det var lika kul, men det är en annan historia. Dum som jag var så smörjde jag in mig med SPF 30 bara på axlarna så nu har jag två fina vita fläckar där, härligt! Nåja, lite färg har man väl fått under dem här tre dagarna!! I söndags blev Nicklas hela 23 år och det firade vi ute på svärföräldrarnas altan hela dagen, det var närmare fyrtio grader där.. trodde jag skulle dö!

Som ni ser på bilderna har William börjat ställa sig i krypställning så står han där och gungar fram och tillbaka, han kryper inte riktigt ännu. Han tar sig fram genom att åla, men inte krypa :)

Tråkigt med vädret som bara försvann, nu tänkte jag hoppa ner i sängen brevid en sovande William och läsa lite med en kopp te ha en bra dag allesammans!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Judit

åh vad kul med bilder :D och hoppas det var bra med emilia och denize!

2009-06-03 @ 17:04:07
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Caroline.

Åh han är så himla söt! : )

2009-06-11 @ 13:00:40
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Nicole - mamma till C

Gulligull!

Planer på att komma till Tubens sista dag? Den är nu på måndag :)

2009-06-17 @ 16:00:50
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0