Solig dag!!

Godmorgon!!

Eller kanske god förmiddag för dem som har morgonpigga bebisar eller börjar tidigt på jobbet! Vilken härlig sol som tittar fram!! Jag blir alldeles överlycklig, William och jag har precis ätit frukost och sitter och försöker bestämma med Felicia vad vi ska hitta på idag. Det lutar åt sol och bad någonstans, tänkte försöka bjuda in mig hos min mamma så är vi lite fler :) mycket roligare!

Igår spenderades dagen tillsammans med Caroline, Oliver och Colin! Vi möttes upp tidigt och drog oss till Farsta Centrum där tittade vi i nästan varenda affär, dock slutade inte dagen lika bra!! Finns här för er hjärtat!!!! Säg till om de finns något jag kan göra!

Måste bara berätta, i helgen var vi och grillade hos mina föräldrar! Då frågade pappa ifall han hyrde en stor segelbåt i sommar, ifall Nicklas William och jag hade lust att följa med och segla vid Västkusten i en vecka?! Jag tackar ja!! Vi hade en segelbåt förut men sålde den då vi flyttade till USA, vi brukade annars segla veckor i streck på sommarloven så ingen vore gladare än jag ifall vi kommer iväg:) då blir det isåfall min familj plus alla syskon och sen Nicklas och William! Skulle vara såå mysigt! Jag ska hålla tummarna för att de går igenom!

Annars så rullar det på här, jag har bestämt mig för att försöka uppdatera bloggen lite oftare nu med bilder och annat roligt! Tänkte fota lite nya lägenheten sen när vi flyttat, vilket är om ungefär tre veckor!

Nu ska jag bara hitta någon vänlig själ som har lust att hjälpa mig med min blogg design :) och nu ropar William att det är dags för blöjbyte!! Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Gud vad mysigt och segla!



Jättekul att du ska uppdatera med bilder o fler uppdateringar! jÄTTEKUL! :D



ha en fin solig dag!

2009-06-23 @ 10:43:13
URL: http://saberi.blogg.se/
Postat av: Mich & Leon

Svar:

Haha, jag förstår. Är minst lika omständig som du ;o) Men nej jag har lakanen till spjälsäng!



Och visst så hjälper jag dig med designen, är ju din första desigenr så ska ju självklart fortsätta ;o) Hehe...



2009-06-23 @ 10:44:08
URL: http://michaelaslife.blogg.se/
Postat av: Carro

Vill du vara med i veckans blogg? :)

Kommentera då i inlägget "VECKANS BLOGG"!

2009-06-23 @ 15:15:06
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Judit

Åh vad härligt det låter.. att vara alla samlade, både din mini- och den stora familj! :D



och ännu gladare då du ska "bli bättre" på att blogga igen :) och bilder. Har ni redan flyttat också? Hoppas ni trivs i den nyan då! :)

2009-06-23 @ 18:12:37
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Malin med liten Isabell

Kul med mer uppdatering =)



Jag kan hjälpa dig med bloggdesignen om du vill? Hojta =)



Ha det så bra i värmen!

2009-06-23 @ 21:01:24
URL: http://lillasmuffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0