Tråkiga nyheter!

Min stora barndomsidol Michael Jackson dog igår strax efter lunch. Känns sorligt trots att jag inte känner honom, han har liksom funnits med genom hela min uppväxt genom tidningar och musik. Huvva!

Igår tog jag och William oss upp tidigt som attan för att åka till Carro, Oliver och Colle! Vi tog oss till ett bad i närheten utav dem och hade picknick i den fina solen! Inte så lätt att sola med tre barn dock :) men det var hur mysigt som helst!! Idag tar jag och William en lugn dag tror jag, frågade om Denize hade lust att joina oss här hemma hos oss. Får se om hon dyker upp :) dåligt med bilder föressten (som jag lovade) men någonstans i alla flyttkartonger här hemma så ligger sladden, flyttar gör vi den 16 Juli! Men ska se om jag inte kan försöka rota fram den lite tidigare!

Det blir ingen seglarresa till Västkusten :( pappa hittade ingen båt stor nog, så det får bli nästa sommar istället. Då har vi även planer på Grekland, det är sista året vi åker gratis med William så det ska vi utnyttja!!

Nu ska jag hitta något bättre att göra.. som att underhålla min son lite, han kryper runt här på golvet i alla sina leksaker! Tänte fylla hans lilla badbalja så han får bada ute i skuggan! Han blir så skitig när han kryper runt här, så är det skönt att svalka sig lite i denna värme. På våran baksida är det nämligen (eller var igår iallafall) 42 grader varmt!!!

Puss påer!

Kommentarer
Postat av: Annie

Hej, jag har läst din blogg mer än ett år nu, och har även läst Denizes blogg nästan sen hon startade den. Jag kanske har missat det, men jag undrar hur ni träffades? Och jag vet att Denize har bott i USA, men har du också det? :)

2009-06-26 @ 17:53:52
URL: http://jooc.blogg.se/
Postat av: Judit

"Huvva" det är ett besläktat ord för mig. Tänk att du använde just de, haha!



Åker gratis? De visste jag inte.. men ni måste definitivt utnyttja det! Härligt, grekland har varit på tal för oss också - lovely!

2009-06-26 @ 20:06:54
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0